فرماندار آیووا از بودجه فدرال کووید برای پرداخت و بازرسی یافته ها سوء استفاده می کند


گزارش حسابرسی آیووا که روز دوشنبه منتشر شد، منجر به ادعاهایی مبنی بر سوء استفاده از بودجه دولت COVID-19 شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، کیم رینولدز (R) فرماندار آیووا متهم به پرداخت نزدیک به 450000 دلار از صندوق کمک‌های فدرال کرونا به مدت 21 ماه در سال گذشته برای پرداخت حقوق 21 کارمند و مخفی کردن هزینه‌ها با انتقال آن به وزارتخانه شد. امنیت داخلی و مدیریت اضطراری.”

مخارج مشکوک توسط حسابرس دولتی راب سند پس از بررسی لیست حقوق و دستمزد سال گذشته در دفتر دولتی کشف شد. در این گزارش همچنین سوالاتی در مورد چرایی استفاده از این بودجه و عدم گنجاندن آن در بودجه استانداری مطرح شده است.

وی در گزارش حسابرسی گفته است: «معلوم نیست چرا این حقوق ها در بودجه استانداری که قبل از سال مالی و اپیدمی تعیین شده بود، لحاظ نشده است. بر اساس این اطلاعات، ما به این نتیجه رسیدیم که کسری بودجه ناشی از اپیدمی نیست.

ساند همچنین فاش کرد که در ماه اکتبر، نامه‌ای به دفتر رینولدز نوشت و به او هشدار داد که با بودجه فدرال حقوق بپردازد، اما ظاهراً نگرانی‌های او نادیده گرفته شد.

خاکستری شدن «اخبار AP»:

سند گفت: اطلاعاتی را از وزارت امنیت داخلی و مدیریت اضطراری درخواست کرده است و اولین کسی بود که صفحه گسترده ای را دریافت کرد که در آن لیست کارکنان فرمانداری با کمبودها برای سال مالی 2020 و مبلغ 448,448.86 دلار دریافت کرد. نسخه بعدی با ذکر عنوان برای او ارسال شد. این قسمت برای هزینه‌های کارکنان، با همان مبلغ به COVID-19 تغییر کرده است.»

ساند در صحبت با AP News پیشنهاد کرد که “تلاش دولت رینولدز برای پنهان کردن استفاده از پول فدرال برای جبران شکاف دستمزد بود.”

این جدولی است که نشان می دهد به جای اینکه بگوییم کووید 19 یک معامله بسیار بزرگ است، سرفصل ها اساساً تغییر کرده اند.

در پاسخ به آخرین اخبار، دفتر رینولدز بیانیه ای برای رسیدگی به وضعیت صادر کرد. الکس مورفی، سخنگوی دفتر دولتی، اصرار دارد که وزارت خزانه داری ایالات متحده اجازه داده است که از بودجه فدرال COVID به عنوان نوعی تخفیف حقوق دولتی استفاده شود.

در بیانیه آمده است: “در این مدت، کارکنان فرمانداری بیشتر وقت خود را صرف پاسخ به همه گیری کردند. در واقع، بسیاری از کارکنان فرمانداری رینولدز هفت روز در هفته در مرکز عملیات اضطراری ایالتی کار می کردند تا از آیووا حمایت مستقیم کنند.” “این همیشه توجیهی برای هزینه های ما بوده است. ما اکنون با وزارت خزانه داری کار می کنیم تا در صورت درخواست اسناد را به آنها ارائه دهیم.”