دریچه لوور هوارسان کالا تهویه

گفتنی است باکسهای فیلتراسیون تنها برای تصفیه هوا به کار نمیروند، بلکه حتی برای کاهش صدا نیز میتوان از این باکسهای خارقالعاده استفاده کرد. در این خصوص ، طراحی صداگیر مناسب که بتواند این شرایط را در محیط فراهم کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است بگونه ای که در صورت طراحی نادرست ، صداگیر نه تنها قادر به جذب صدا نخواهد بود بلکه خود به عنوان عامل ایجاد صدا، مشکلات را دو چندان خواهد ساخت . در مناطقی حساسی همچون پالایشگاههای نفت و گاز و آزمایشگاهها خطر انفجار بسیار زیاد است. ۶- به لحاظِ هوابندی، لوله خرطومی صداگیر باعایق الاستومری به خاطرِ ساختارِ یکپارچه ی خود، بسیار قابلِ اعتمادتر و مطمئن تر از لوله خرطومی صداگیر باعایق پشم شیشه می باشد. از دیگر نام های این محصول که در بازار و خریداران کاربرد دارد می توان به باکس هوا رسان، فیلتر باکس هواساز، باکس فن مکنده، فیلتر باکس با دریچه تنظیم هوا، باکس فن هوای تمیز اشاره کرد . لوله خرطومی صداگیر باعایق پلی اتیلن در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵- و۶۰ سانتیمتر تولید و در شاخه های ۱۰ متری به بازار ترمینال حجم متغیر فن دار سری – شرکت تهویه سازه شار عرضه می گردد. برای افزایش راندمان این جذب ، از ورقهای فلزی سوراخ دار که خود دارای ضریب جذب صوت بسیار بالایی هستند استفاده می شود .

فایر دمپر موتوریدریچه دیواری پره لنزی یک طرفه کد 1059A -قیمت گروه صنعتی برسا این ورقهای سوراخ دار ضمن هدایت امواج به ماده جاذب ، خود تا حد زیادی ، امواج را مستهلک می سازند . درب و پنجره هواکش در سایر قسمت های بدنه جعبه فیلتر، درب هوا یا شیر تخلیه نزدیک یا بالای بدنه فیلتر باکس نصب می شود. این صدا گیر ها با طراحی ویژه علاوه بر کمترین تاثیر بر جریان هوای تهویه ، تا حد بسیار بالای صدای تولیدی توسط دستگاههای تهویه مطبوع را از بین می برند . شرایط محیطی فضا با کمک کالیبره شدن زاویه جریان هوا به وسیله سیگنال های ارسالی از اکچواتر یا ترموستات به دمپر موجب تنظیم جریان هوای مطبوع می گردد. فیلتر باکس در جلو دریچه های هوا قرار می گیرد و تفاوتی ندارد که دریچه ها از چه نوعی باشد، مثلا برای دریچه هوا رفت و یا دریچه های برگشت مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر باکس چه کاربرد هایی دارد؟ فیلتر باکس در انتهای خروجی و یا ورودی هوا در کانال های سیستم های هوا رسانی بکار می رود. از دریچه فن کویل می توانیم برای مکان های مختلفی مانند: فلکه، فیوز، تاسیسات آب و … آرناونت با سالها تجربه در زمینه تولید دستگاه های تهویه ی هوا مانند: ماسه گیر، هودهای صنعتی و … ​.

در این محیط های خاص از دمپر های مقاوم در برابر حریق و هوابندهای مخصوص در برابر عبور دود استفاده میشود. آنچه امروز در صداگیر ها به عنوان عایق های جاذب صوت معمول است استفاده از انواع پشم سنگ، عایق های پشم شیشه و عایق های سری پلیمری مانند می باشد که هر کدام از این عایق ها مزایا و معایب خود را دارد و جهت برخی از موارد خاص آن کاربرد ویژه دارد. در صداگیر های ساخت این موسسه نیز از انواع عایق های یاد شده در بالا بنا به حساسیت های خاص پروژه و یا در خواست ویژه مشتری و یا طراحی داخلی شرکت استفاده می شود ولی به طور معمول این شرکت از عایق پشم سنگ فشرده جهت صداگیر های خود استفاده می کند که ضمن تحمل حرارت تا ۸۰۰ درجه به علت دارا بودن محیطی غلیایی ، بستر مناسبی جهت رشد قارچها و باکتری ها نمی باشد و لذا از نظر بهداشتی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوشدریچه دسترسی کناف فروش کناف لیست قیمت کناف عاملیت کناف کی پلاس آباد بنا سازه نمایندگی کی در صورتی که بعد از درگ کردن به داخل محدوده نمودار، مخفی شد، روی محدوده نمودار کلیک راست می کنیم و گزینه رو انتخاب می کنیم. این دریچه به عنوان یک ابزار کنترلی برای جریان هوا به داخل یا خارج از فضاهای تهویه مطبوع به کار میرود و به تنظیم دقیق جریان هوا و تهویه در فضاها کمک میکند. دریچه زیر فن کویل () در سیستمهای تهویه مطبوع و تهویه مکانیکی برای مدیریت جریان هوا و تنظیم دما و رطوبت هوا استفاده میشود. این نوع از دمپر یا دریچههای تنظیم هوا راهحل مناسبی هستند که بوسیله آن میزان هوای خروجی را تنظیم کنید. البته اغلب این دمپرها به صورت دوفنره طراحی میشوند که قادر باشند؛ حرکت سریع و مناسبی در هنگام بروز آتشسوزی انجام دهند. بدین صورت که صدا گیر کانالی گرد دارای ردیف های موازی مواد جاذب صوت می باشد که امواج در حال حرکت در طول کانال پس از برخورد به این دیواره های جاذب صوت، جذب می شوند . در کانالهای تهویه هوا، عموما به علت کارکرد فن ، خواه فنهای اکسیال و یا فنهای سانتریفیوژ ، صدای ناخوشایندی در محیط مورد تهویه پراکنده می شود که شدت این صدا بسته به عوامل گوناگون از قبیل نوع فن، فاصله فن از محل ، جنس و نوع کانالها و انشعابات ، جنس دیواره های محیط و عوامل دیگری از این دست متفاوت است ولی در هر صورت وجود این صداها باعث ایجاد محیطی ناراحت برای سکنه خواهد شد.