دیگنیتی ماشین دیگنیتی مشخصات دیگنیتی

دنده برنجی قطعهای فلزی و حلقهای دندانهدار است که بهعلت اصطکاک زیاد با یاتاقان با سرعت زیادی با آن چفت میشود. قطعهای است که از دو جهت شیار دارد و از یک سمت ماهک در یکی از این شیارها قرار گرفته و موجب حرکت آن میشود و از جهت دیگر در جعبه دنده برنجی و یاتاقان در شیار دیگر آن قرار میگیرد و دنده انتخاب شده وارد مدار میشود. بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات جدیدی همچون دیگنیتی را در دستور کار خود قرار داد که در واقع همان خودروی چینی دانگ فنگ بوده و حالا با نامی جدید، به عنوان یک خودروی کراساوور سایز متوسط به بازار عرضه خواهد شد و در مقابل محصولاتی همچون چری تیگو 7 قرار خواهد گرفت. اگر سوئیچ و یا یک پیچگوشتی را در این بخش وارد کنید قفل باز خواهد شد. شرکت دانگ فنگ با ارائه محصول فنگ گوانگ توانست یک کراساوور کوپه زیبا و البته ارزانقیمتتر از رقبای آلمانی را روانه بازار کند.


خودرو دنا پلاس

روغن ترمز تندر90 - ساندرو (روغن ترمز ال90) اصلی فابریک رنو کد1385 - رنوشاپ با انواع گیربکس خودرو و دسته بندیهای آن آشنایی پیدا کردید که در آینده هریک از این دسته بندیها را به صورت مجزا با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد. انتقال دهنده هم سیستمی متشکل از بخشهای مختلف است که عمل انتقال نیرو را در کنار هم و به صورت پیوسته انجام میدهند. اکنون آخرین وظیفه گیربکس که کنترل سرعت به همراه ترمز می باشد نیز شرح داده شد و به طور کلی می توانیم نتیجه بگیریم که گیربکس مجموعه ای از جعبه دنده های مختلف می باشد که به وسیله چرخ دنده ها ، سرعت خروجی از موتور خودرو را با نسبت انتقال های مختلف به چرخ ها منتقل می کند و در این تغییر سرعت ، قدرت و سرعت لازم برای حرکت ایده آل خودرو در شرایط مختلف شهر و جاده را فراهم می کند. بنابراین پیش از آنکه پای خود را از ترمز بردارید اطراف را بررسی کنید. همه چیز را کنترل کنید، کمربند را ببندید، پا روی ترمز، ترمز دستی خوابیده، دنده در حالت D، راهنما بزنید، اطراف را کنترل کنید، آرام پا را از روی ترمز بردارید. وقت آن رسیده که ترمز دستی را رونمایی از ریرا اولین خودروی صد درصد ملی – آکادمی مالی مسعود بخوابانید. اما خودروهای دارای گیربکس اتومات به همان نسبت که رانندگی راحتتر و با آرامشتری را فراهم میکنند، نیاز به مراقبت و نگهداری ویژهای دارند و همچنین هزینه تعمیر و یا تعویض این گیربکسها نیز بیشتر از خودروهای گیربکس دستی است.


همچنین در نسخه اتوماتیک تارا با ارائهٔ مواردی مثل ایربگهای جانبی، آینههای جانبی تاشو برقی با گرمکن، دوربین دید عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، سنسور نور و باران و… در ستون خودرو کاور یا برچسب مشکی وجود ندارد همین مسئله باعث شده است بین در راننده و سرنشین عقب، پیوستگی و هماهنگی وجود نداشته باشد. همچنین از نظر فضاسازی نیز هایما شرایط نسبتاً خوبی دارد و هم در داخل کابین و هم محفظه صندوق عقب، جای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین ۵ سرنشین بزرگسال بهراحتی میتوانند درون کابین این کراس اوور چینی حضور یابند، بدون آنکه شکایت چندانی نسبت به کمبود فضا یا هر گونه محدودیت دیگری داشته باشند. همچنین این نسخه از سال ۱۴۰۰ جای خود را به مدل هایما توربو پلاس داده و دیگر در خط تولید قرار ندارد. اگر فشار پای خود را از روی پدال گاز بردارید دنده سنگین میشود. باید بگوییم که این عمل اشتباه است و میبایست تنها از یک پا برای فشردن هر دو پدال استفاده کنید. تا الان تنها در مورد پدال ترمز صحبت کردیم. تنها نگرانی ما از بابت گیربکس دوکلاچه خشک است که در ترافیک خیلی زود داغ میکند. اما در تارا اتوماتیک رودری های خودرو تغییرات مثبتی داشته اند کلیدهای تنظیمات شیشه بالابر ها به روی رودری ها منتقل شده اند که تغییر مثبتی است و روی رودری ها نیز از متریال چرمی و هیدروگرافی ها نقره ای رنگ و مشکی پیانویی جهت تزیین آن ها استفاده شده است.  ​​​!


اگر اتومبیلی دارید که از حرف بر روی آن استفاده شده است، بهتر است از این حالت در جاده های کوهستانی استفاده کنید. در قسمت عقبی نیز گرافیک چراغ های عقبی تارا بیشترین نقد را به خود داشتند که در نمونه گرافیک چراغ ها به طور کامل تغییر کرده و در آن ها از الگوی خطی و به هم پیوسته استفاده شده است، برروی درب صندوق خطوط و حجم سازی هایی نیز صورت گرفته است، در نهایت و روی سپر خودرو یک فلاپ مشکی رنگ و دو چراغ شب نما در طرفین سپر دیده می شود. 2. یکی دیگر از دلایل قفل شدن دنده در حالت این است که قبل از ایست کامل خودرو، اهرم دنده را به حالت پارک برده ایم. جهت استفاده از این دکمه، ابتدا ماشین را روشن کرده، با فشار دادن دکمه، اهرم دنده را به حالت ببرید و سپس ترمز دستی را بکشید.