جوسی اسمولت شهادت می دهد که برادران اوسوندایرو 2 میلیون دلار درخواست کردند تا بگویند در هیچ کلاهبرداری دخالتی نداشته اند – CBS Chicago


شیکاگو (CBS) – تیم دفاعی جوسی اسمولت روز سه‌شنبه پس از آن که این بازیگر ادعا کرد برادران اوسوندیرو، شاهدان اصلی پرونده، از او 2 میلیون دلار درخواست کرده‌اند تا «فرار شود»، پرونده را بسته‌اند و گفتند که در هیچ کلاهبرداری دخالتی نداشته‌اند.

اسمولت گفت که آبل و اولا اوسوندایرو – که گفته بودند اسمولت به آنها 3500 دلار برای ارتکاب یک جنایت ناشی از نفرت دروغین پرداخت کرده است – پس از این حادثه به او گفتند که حاضرند علناً اعلام کنند که در صورت پرداخت میلیون‌ها دلار به آنها در هیچ کلاهبرداری دست نداشته‌اند. دلار

بیشتر بخوانید: این مرد چندین گلوله خورد و در محله چینی ها جان باخت

اسمولت گفت که برادران با درخواست 2 میلیون دلاری خود مستقیماً با او تماس نگرفتند، اما ادعا کردند که نماینده اوسوندیرو به نماینده اسمولت مراجعه کرده است.

با این حال، اسمولت گفت که هرگز به آنها پول نداده است. در اوایل محاکمه، آبل اوسوندایرو درخواست 1 میلیون دلاری از اسمولت برای هر سر را رد کرد تا او و برادرش علیه اسمولت شهادت ندهند.

او ابتدا روز دوشنبه مشغول به کار شد و حمله ادعایی خود را توصیف کرد و ادعا کرد که قربانی یک جنایت نفرت واقعی در ژانویه 2019 شده است.

اسمولت در طول دو روز حضورش در سکوها به اعضای هیئت منصفه گفت که 3500 دلار به برادران اوسوندیرو پرداخت تا در زمینه آموزش و توصیه های تغذیه به او کمک کنند و مرتکب جنایت نفرت نادرست علیه خود نشود.

اسمولت که زمانی در سریال موفق امپراتوری بازی می کرد، با شش شورش مواجه می شود که متهم به سازماندهی یک حمله ساختگی علیه خود تقریباً سه سال پیش و سپس دروغ گفتن به پلیس با قصد تبلیغاتی است.

اسمولت که سیاه‌پوست و همجنس‌گرا است، به پلیس گفت که در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹، حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر، در حالی که به سمت خانه به استریترویل می‌رفت مورد حمله قرار گرفت. او ادعا کرد که دو مرد نقابدار، یکی از آنها کلاه قرمزی، فریاد نژادپرستانه و همجنسگرا هراسی سر می دادند. توهین ها، در حالی که کتک می خوردند، طناب به گردنش انداختند و روی او مواد شیمیایی ریختند. پلیس و دادستان گفتند اسمولت خودش آن را سازماندهی کرد و 3500 دلار به برادران اوسوندایرو برای کمک به سازماندهی حمله پرداخت کرد زیرا از واکنش تهیه کنندگان «امپراتوری» به پیام های نفرت انگیزی که دریافت کردند ناراضی بود.

در حالی که دادستان ویژه دن وب در روز سه‌شنبه در مورد ویدیویی از تیراندازی به برادران اسمولت در روزهای قبل از حمله به دلیل اینکه برادران ادعا می‌کردند حمله یک “دوران خشک” بوده است، اسمولت را بازجویی کرد، اسمولت دوباره استخدام اولا اوسوندیرو برای میزبانی حمله را رد کرد. گمراه کننده

همانطور که در سه سال گذشته گفته ام، من آن را تکذیب می کنم. اسمولت گفت که هرگز این اتفاق نیفتاد. “برای پاسخ به تمام سوالات شما در مورد اخبار جعلی، آن را تکذیب می کنم.” ساختگی نبود.»

اسمولت گفت که او و برادرانش از لیک ویو به استریترویل رفتند، جایی که قصد داشتند تمرین کنند، اما در نهایت این برنامه را کنار گذاشتند. در عوض، آنها فقط رانندگی کردند و علف کشیدند. اسمولت اعتراف کرد که آنها در نهایت سه یا چهار بار از پله ها عبور کردند، جایی که حمله سه یا چهار بار بعد اتفاق افتاد، اما اصرار داشت که هیچ چیز غیرعادی در مورد رانندگی و کشیدن یک قابلمه وجود ندارد.

با این حال، برادران اوسوندایرو شهادت دادند که قبل از حمله صحنه را شناسایی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: خدمات وب آمازون نشان دهنده یک خرابی قابل توجه است. نتفلیکس، ونمو، اینستاکارت از جمله بسیاری از سایت‌های درگیر هستند

وب همچنین از اسمولت در مورد شب حمله که اسمولت از نیویورک به شیکاگو پرواز کرد، سؤال کرد. اسمولت همان شب در اینستاگرام چندین پیام برای آبل اوسوندیرو ارسال کرد و فاش کرد که او در تماس است زیرا تمرین برنامه ریزی شده بود و پروازش مکرراً به تعویق می افتاد.

دادستان ها گفتند اسمولت و برادران اوسوندایرو در حال برنامه ریزی برای یک حمله برنامه ریزی شده بودند، اما اسمولت دوباره برنامه ریزی یک کلاهبرداری را رد کرد.

آیا شما انکار می کنید که به برادران گفته اید ساعت 2 بامداد آنجا باشند؟ وب با اشاره به محل حمله پرسید.

اسمولت گفت: “این یک دروغ جسورانه است.”

اسمولت در پاسخ به این سوال که آیا شهادت داده است که دو مرد نقابدار که به او حمله کردند برادران اوسوندیرو بودند، گفت: «نه، من این را نمی دانم. من این را نمی دانم، آقای وب.

اسمولت در پاسخ به این سوال که چرا هیکل و صدای آبل اوسوندایرو را در طول حمله تشخیص نداد، گفت: همه چیز به سرعت در حال رخ دادن است و به این فکر نمی کند که بپرسد: “آیا شما هستید؟”

وب همچنین هشدار اجتماعی بعدی توسط پلیس شیکاگو را به اسمولت نشان داد که تصاویر نظارتی از دو “شخص مورد علاقه” در این حمله را نشان می داد و خاطرنشان کرد که برادران اوسوندایرو اعتراف کردند که آنها مردان موجود در تصاویر بودند. اسمولت در پاسخ به این سوال که آیا دلیلی برای شک به برادران اوسوندایرو وجود دارد که گفتند در آن شب در حال پیاده روی هستند یا خیر، اسمولت پاسخ داد: “من هر کلمه ای را می گویم.”

اسمولت گفت که تصور می‌کرد مهاجمانش سفیدپوست بودند زیرا پوست رنگ پریده در اطراف پلک‌های ماسک اسکی آن‌ها را دیده بود و از تهمت‌های نژادی استفاده کردند.

اسمولت در اوایل بعدازظهر سه‌شنبه شهادت خود را به پایان رساند و تیم دفاعی او آخرین شاهد او، راننده اوبر را که در شب حمله، برادران اوسوندایرو را در لیک‌ویو سوار کرد، فراخواند.

راننده اوبر گفت که فکر می‌کند هنگام رانندگی برادران از لیک‌ویو به سمت جنوب، شنیده است که با تلفن صحبت می‌کنند و بعداً هدف سفرشان را تغییر داده است، که در تضاد با اعترافات قبلی برادران مبنی بر اینکه در طول سفر تلفن همراه خود نداشتند. چون اسمولت از آنها خواست که آن را نیاورند. با این حال، راننده گفت که او هرگز آنها را با تلفن ندیده است.

دفاعیات بعد از ظهر سه‌شنبه بر پرونده او تکیه کردند.

خبر تکمیلی: مردی در وضعیت “بسیار وخیم” پس از سقوط به رودخانه شیکاگو در نزدیکی خیابان لیک

نطق پایانی صبح چهارشنبه برگزار می شود و سپس پرونده به هیئت منصفه می رود.