نظر قرار نیست به این زودی ها ریا را از بین ببریم


برت: آرمان گرایی فوق العاده است مگر اینکه به سرنوشت گرایی تبدیل شود. یا اگر بیشتر از چیزی که مردم حاضر به دادن آن هستند مطالبه کند. من نگرانم که نسل فعلی گرتا تونبرگ نسل بعدی بدبین ها و مرتجعین را به دنیا بیاورد. من را به یاد شعر بزرگ فیلیپ لارکین می اندازد، “این آیه باشد”:

آنها شما، مادر و پدرتان را گیج می کنند.

آنها ممکن است آن را نخواهند، اما می خواهند.

آنها شما را با عیب هایی که داشتند پر می کنند

و فقط برای شما کمی اضافی اضافه کنید.

برای داستان، لارکین از یک نسخه کمی متفاوت از عبارت “شما را گیج کرد” استفاده کرد. به هر حال ….

گیل: خوب، این یک شعر واقعا ناراحت کننده است. سعی کنید آن را سرکوب کنید.

می دانید، تعطیلات معمولاً شاد هستند. بسیاری از مردم به خرید درخت می روند و مشتاقانه منتظر دیدار خانواده هستند. و در بین جلسات، حداقل یکی از اعضای خانواده دو نفره من به این نکته اشاره می کند که بازی های خوب زیادی برای تماشا وجود دارد. این تنها چیزی است که در مورد ورزش حرفه ای دوست دارم. حتی اگر هوا تاریک شود، وقتی میهن پرستان پیروز می شوند، شعاع کوچکی از شادی در اینجا وجود دارد.

برت: ما تازه در حال اتمام حنوکا هستیم. این داستان معجزه آسای Super Bowl XLVI است، زمانی که غول های افسرده میهن پرستان را با اعتماد بیش از حد به روشی که یهودیان بر سلوکی ها شکست دادند – به طور معجزه آسایی – شکست دادند.

گیل: هههه می بینید، همیشه یک آفتاب کوچک دارد…

برت: اوه، این من را به یاد یک چیز می اندازد که به آن خوشبین هستم. ما شهردار بهتری در نیویورک خواهیم داشت، اریک آدامز، که بر خلاف سلف احمق خود، درک می کند که تا زمانی که مردم احساس امنیت نکنند، شهر شکوفا نخواهد شد، که به نوبه خود نیازمند نیروی پلیس است. اعمال قانون.

گیل: بله، رفتن د بلازیو به تنهایی ارزش یک یا دو نان تست تعطیلات را دارد.

برت: امیدوارم انتخاب او نشان دهنده انحراف قطعی از نوع دولت مترقی باشد که در شهرهایی مانند شیکاگو، سیاتل و سانفرانسیسکو صدمات زیادی وارد کرده است و همچنین به اعتبار حزب دموکرات آسیب زیادی وارد کرده است. اگر آدامز موفق شود، نیرویی خواهد بود که در سیاست آمریکا قابل حساب است. آیا امید شما زیاد است؟

گیل: مطمئن! ما در آستانه ورود به سال جدید هستیم و قاعده این است که خوش بینی حداقل تا هفته دوم ژانویه حاکم است.

اما به طور جدی، من فکر می کنم که می توانیم اریک آدامز را بدون غلبه بر دولت مترقی جشن بگیریم. نه زمانی که لیست بلندبالایی از شهرداران، فرمانداران و ادارات پلیس محافظه کار وجود دارد که اوضاع را برای مردم خود بسیار بدتر کرده اند.