فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه رژیم کتوژنیک ۲۸ روزه افزایش دهید

در آخرین مرحله از رژیم کتوژنیک، میزان سطح کتون خون بسیار بالا است که باعث می شود تا روند کاهش وزن بدن با رژیم کتوژنیک زیادتر و سریع تر شود و باعث شود وزن از دست رفته به طور ثابت باقی بماند و بازگشت نداشته باشد. این رژیم برای کاهش وزن جواب میدهد اما حفظ بدن در حالتی که اساسا یک حالت بحرانی به حساب میآید یک برنامه بلند مدت و قابل اجرا نخواهد بود. اگرچه رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن در افرادی که غیر از چاقی مشکل دیگری از نظر سلامتی ندارند موثر است و کاهش وزن ایجاد شده سریع، شدید و برای حداقل ۲ سال قابل نگهداری است ولی درک تاثیرات بالینی، بی خطربودن، قابل تحمل بودن توسط بدن، کارایی، مدت زمان درمان و پیش بینی پس از قطع رژیم کماکان چالشی است که نیازمند مطالعات بیشتر برای درک آن می باشد. Th is data has be en c re ated wi th the  he᠎lp of GSA​ Con tent Gener᠎ator D​em᠎over᠎sion!

رژیم کتوژنیک برای دیابتی ها

این منبع جایگزین برای بدن، چربی ها هستند. این روش بهترین گزینه ممکن برای آن ها است. رژیم کتوژنیک هدفمند، بیشتر برای افراد ورزشکار مناسب است و برای افرادی که بدنسازی می کنند، رژیم دوره ای یا سیکلیکال کتوژنیک مناسب تر است. اما اگر بخواهیم به صورت تخمینی بگوییم و شما جواب سوال با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم را دریابید، باید گفت که به صورت کلی و تخمینی در صورت رعایت کردن رژیم کتوژنیک به صورت کامل می توانید فقط با رژیم غذایی و بدون ورزش، کاهش وزنی حدودا ۴ الی ۶ کیلوگرم عسل در رژیم کتوژنیک را شاهد باشید. چرا که بدن شما قبلا به استفاده از غذاهای چرب و حذف تقریبا کامل کربوهیدرات ها عادت نکرده است. اما در رژیم کتوژنیک، مصرف کربوهیدرات ها برای بدن محدود می شود و بدن مجبور می شود تا برای تامین انرژی به سراغ گزینه دوم یعنی چربی ها برود.

رژیم کتوژنیک تجربهکافئین: کافئین می تواند برای تامین انرژی، کاهش چربی و عملکرد بدن مفید باشد. این درحالی است که در فاز کتوز، چربی به کتون تبدیل میشود و بدن از آن به عنوان سوخت استفاده خواهد کرد. چرا که به خاطر دوگانه سوزی می توانید از سوخت جایگزین استفاده کنید. برای مثال؛ یک ماشین دوگانه سوز را در نظر بگیرید که هم می توان با گاز آن را روشن کرد هم با بنزین. بیشتر مواقع این ماشین با گاز کار می کند. اما در کمترین حالت در صورت رعایت کامل رژیم، می توانید امیدوار باشید که حداقل بین ۴ الی ۶ کیلوگرم از وزنتان را با رژیم کتو کم کنید. در رژیم کتوژنیک، مقدار مصرفی کربوهیدارت شما به طور کامل قطع نمی شود.

از ماده های غذایی که منبع اصلی کربوهیدارت ها محسوب می شوند، می توان به انواع نان، برنج ها، انواع مختلف شیرینی، سبزیجات که جزو سبزیجات نشاسته ای هستند، اشاره کرد. در این رژیم، از هر گونه ماده غذایی نشاسته ای، قند، شیرینی، میوه و این گونه ماده های غذایی کربوهیدرات دار به هیچ وجه استفاده نمی شود. در مرحله اول از رژیم کتوژنیک، باید از خوردن سبزیجاتی که حاوی نشاسته هستند، مثل انواع سیب زمینی، برنج، ماکارونی، قندها، میوه ها، انواع نان و شیرینی دست بکشید و همه ماده های غذایی کربوهیدرات دار را قطع کنید و فقط اجازه دارید تا ۵ درصد از کربوهیدرات روزانه، آن هم از ماده هایی که کربوهیدرات کمی را دارند، استفاده کنید.

رژیم غذایی کتوژنیک نمونه رژیم کتوژنیک دوره ای (CKD): این رژیم شامل دوره هایی با مصرف کربوهیدرات بالاتر است، مانند 5 روز کتوژنیک و به دنبال آن 2 روز با کربوهیدرات بالا است. اگر وزن شما بالای 100 کیلو هست و از تناسب اندام خوبی برخوردار نیستید همچنین به دنبال رژیم لاغری برای وزن 95 کیلو به بالا می گردید، بهتره از ساده ترین و موثرترین راه های موجود برای کاهش وزن استفاده کنید. این پروسه تا زمان تمام شدن ذخیره های قندی به این طریق پیش می رود و سپس، بعد از تمام شدن این منبع، بدن به دنبال جایگزین این ماده برای تامین کردن انرژی سلول های خود است.

This post was g ener ated wi th GSA᠎ C​on᠎te᠎nt Gener᠎ator Demov ersi on!

در مرحله سوم از رژیم کتوژنیک، بدن به مرحله ای رسیده است که بدون نیاز به گلوکز و قند و با گرفتن چربی از ماده های غذایی، به استفاده کردن از چربی به عنوان سوخت اصلی برای تامین انرژی سلول ها عادت کرده است و به طور همزمان از چربی های خود بدن نیز برای تامین سوخت سلول ها استفاده می کند. افزایش چربی بد بدن ارتباط مستقیم با بیماریهای قلبی دارد. این رژیم شباهت زیادی به رژیم استاندارد کتوژنیک دارد. رژیم کتوژنیک کمک میکند چربیهای اضافه را که ارتباط زیادی با ابتلا به دیابت نوع ۲، پیشدیابت و سندرم متابولیک دارد بسوزانید. بعضی از چربی ها سریع تر و راحت تر از بقیه چربی ها هضم می شوند و از این طریق کمک می کنند تا بدن با آشنا شدن با روند سریع هضم این چربی ها به جای چربی های ماده های غذایی، از چربی ذخیره داخل بدن استفاده می کند و از این طریق باعث کاهش وزن فرد می شود.

رژیم کتوژنیک در دوران شیردهیشاید شما نیز تعجب کنید که چطور رژیم غذایی با درصد چربی بسیار بالا می تواند به کاهش وزنتان کمک کند. بعد از آن ۲ روز رژیم با کربوهیدرات بالا گرفته می شود. غذاهایی که باعث اختلال در وضعیت کتوز میشوند باید از رژیم کتوژنیک ۲۸ روزه حذف شود. از طرفی دیگر، افرادی که به تازگی رژیم کتوژنیک را شروع کردهاند باید فیبر بیشتری مصرف کنند تا عملکرد دستگاه گوارش در آنها با اختلال مواجه نشود. نکته آخر اینکه کربوهیدرات خالص به معنای جمع کل کربوهیدراتهای غذایی شما منهای مجموعه فیبر مورداستفاده است که ما توصیه میکنیم حتما مصرف کربوهیدرات کل را زیر ۳۵ گرم و کربوهیدراتهای خالص را زیر ۲۵ گرم در نظر بگیرید.

اما در رژیم پروتئین بالا کتو این عدد به ۳۵ درصد افزایش پیدا می کند. این رژیم شامل ۶۰ درصد چربی، ۵ درصد کربوهیدرات و ۳۵ درصد پروتئین است. رژیم غذایی برای هر نوع ورزشی که برای رسیدن به تناسب اندام انجام می شود، ضروری و لازم است. رعایت کردن این مرحله طبق رژیم کتوژنیک تا هر زمانی که فرد با این رژیم مشکلی نداشته باشد و به این رژیم عادت کرده باشد، باعث می شود تا وزن فرد ثابت شود و فرد به وزن ایده آل و سلامت خودش برسد. چرا که هر ماده غذایی که مطابق رژیم کتوژنیک نباشد، باعث می شود تا فرد به مرحله اول یا دوم از رژیم کتوژنیک برگردد و زحمات او به هدر رود.

چرا که در این رژیم از چربی ها، پروتئین ها و مواد مغذی استفاده می شود و فقط کربوهیدرات ها محدود می شوند. در رژیم غذایی کتوژنیک میزان دقیق چربی، کربوهیدارت و پروتئین هایی که باید مصرف کنید، تعیین می شود و می توانید طبق خواسته های خودتان، این مقادیر را تنظیم کنید و در صورت لزوم تغییر دهید. مثل توت فرنگی، تمشک و همین طور دانه هایی مثل بادام درختی و لبنیات پرچرب. برای مثال؛ در رژیم استاندارد کتو فقط لازم است تا ۲۰ درصد از کالری هایی که مصرف می کنید، از پروتئین ها باشد. به همین خاطر در این مرحله، به غذاهایی که مصرف می کنید، دقت کنید و غذایی را خارج از برنامه رژیم غذایی مصرف نکنید.

با این نکات ساده، رژیم کتوژنیک خود را متحول کنید

رژیم کتوژنیک، یک رژیم لاغری سالم و مناسب است که در صورتی که بتوانید تا آخر، طبق قاعده و اصول این رژیم حرکت کنید، کاهش وزن زیادی را تجربه خواهید کرد و از شر چربی ها و وزن های اضافی تان خلاص می الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست؟ شوید. برای این که بتوانید ماهیت رژیم کتوژنیک را بهتر بدانید، بهتر است که برایتان با مثال این رژیم را توضیح دهیم. البته در نظر داشته باشید که اصول و نکات خاص این رژیم را مو به مو اجرا کنید تا بتوانید شاهد نتایج عالی و کاهش وزن چشمگیری باشید. برای پاسخ این سوال که آیا می توان گفت با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم باید گفت که نمی توان به طور دقیق عددی را برای همه مشخص کرد و فقط می توان به صورت تخمینی این عدد را اعلام کرد.

رژیم کتوژنیک و عضله سازیآیا برای ورزش فیتنس هم رژیم غذایی ضروری است؟ تا این بخش از مبحث، در مورد رژیم کتوژنیک و انواع مختلف آن، و این که با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم و مکانیسم رژیم کتوژنیک و دیگر مباحث مربوطه صحبت کردیم. برای جواب این سوال باید بگوییم که کربوهیدرات شامل قسمت بزرگی از غذاهایی است که به طور روزانه مورد استفاده قرار می دهیم و آن ها را مصرف می کنیم. اما مقدار آن کم می شود و به پنج درصد روزانه می رسد. اگر برایتان سوال است که با رژیم کتوژنیک چقدر کم میکنیم باید بگوییم که در صورت رعایت کردن تمامی نکات این رژیم و متعهد باقی ماندن به آن، می توانید به راحتی شاهد کاهش وزن ۴ الی ۵ کیلویی در ماه باشید.

در ادامه به معرفی و بررسی رژیم کتو می پردازیم.اما خوردن بقیه ماده های غذایی باید طبق اصول این رژیم رعایت شود. مهمترین دلیل لاغر نشدن – مخصوصا در ناحیه شکم و پهلو – درست رعایت نکردن رژیمه. متاسفانه خیلی از افراد لاغر با این دید که پروتئین و چربی باعث چاق تر شدن میشه، اقدام به استفاده از این مواد غذایی میکنن و در نهایت با نتیجه برعکس روبه رو میشن. در ادامه به معرفی و بررسی رژیم کتو می پردازیم. به خاطر همین مسئله، سوزاندن چربی ها در این رژیم از محبوبیت بالایی برخوردار است. از روغن های زود هضم و راحت می توان به روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن آووکادو اشاره کرد.