سنت جان به پیروزی بر فوردهام رسید


St. جان یک تیم تورنمنت NCAA خواهد بود.

این اعتقاد بود. این انتظار بود. با گذشت کمی بیش از یک ماه از فصل، روایت، باور، انتظار به یک سوال وجودی تبدیل شده است: طوفان سرخ سنت جان چیست؟

مایک اندرسون مربی پس از سن پترزبورگ گفت: ما هستیم. پیروزی 83-69 جان مقابل فوردهام یکشنبه در کارنسکا آرنا، “[are] هنوز یک کار در حال انجام میباشد. ”

که منجر به شکست غیرمنتظره 95-75 مقابل شماره 8 کانزاس در جمعه شب در UBS Arena شد، سوال این بود که طوفان سرخ (6-2) چه نوع واکنشی در برابر رقبای دیرینه خود از برانکس نشان خواهد داد.

پاسخ به سوالات بیشتر منجر شد.

در نیمه دوم، طوفان سرخ با نتیجه 46-33 از فوردهام پیش افتاد، اما این داستان کامل را نشان نمی دهد. پس از پرش به برتری 12-4 در سه دقیقه بعد از بازی، طوفان سرخ خود را با یک عقب نشینی، 22-21، پس از اینکه داریوس کویزنبری (16 امتیاز) رامز سه تمرین کرد، دید.

طوفان سرخ در 10 دقیقه پایانی نیمه اول 25 بر 11 فوردهام را شکست داد. اما آیا فوردهام (6-4)، که دوباره سقوط کرده است، باید تنها در رده 13 مقابل تیمی قرار گیرد که قصد دارد بازی های معناداری در ماه های مارس و آوریل انجام دهد؟

اندرسون گفت: «آنها همه را روی زمین می گذارند. “[Fordham coach Kyle Neptune] آیا آن بچه ها سخت بازی می کنند “

طوفان سرخ نیمه دوم را با یک بازی 12-3 آغاز کرد و با نتیجه 58-39 در اولین بازی پیش افتاد. ادویه توسط دفاع فشار سنت جان ایجاد شد. اساحیا نیوه یک شوت بلاک کرد و جولیان شامپانیه (16 امتیاز) یک توپ ربایی داشت. به طور تصادفی، St. جانز فوردهام به چهار شوت از دست رفته.

برای بازی، سنت جان فوردهام به 37.3 درصد (22 در مقابل 59) تیراندازی از زمین و 31.3 درصد (10 در مقابل 32) از پشت خط سه امتیاز محدود شد.

اندرسون در پاسخ به این سوال که سنت جان با دفاع از شوت سه امتیازی چه کار متفاوتی انجام داد، گفت: “دفاع شما باید یکسان باشد.” “پسران ما صحبت می کردند. آنها بیشتر از همیشه صحبت می کردند.”

و دفاع فشار منجر به حمله شد زیرا نیوه و شامپانی هر کدام دو قلع داشتند، در حالی که دیلان آدای-ووسو (11 امتیاز) یک لی آپ را تبدیل به گل کرد.

پس از اینکه مونتز ماتیس (16 امتیاز) دو پرتاب آزاد را به گل تبدیل کرد، برتری به 19 افزایش یافت. اما مانند نیمه اول، سنت نتوانست جان قوچ ها را کنار گذاشت. فوردهام در کمتر از یک دقیقه پس از ضربه آزاد دوم ماتیس، برتری طوفان سرخ را به 9، 60-51 کاهش داد، با یک دوی 10-0 پاسخ داد.

سنت جان با یک اسپلایس 7-0 در یک کشش دو دقیقه ای دوبل کرد تا برتری خود را به 67-51 برساند، با این حال، فوردهام پس از دو پرتاب آزاد چوبا اوهامز (20 امتیاز) در فاصله 7:39 باقی مانده، در هشت دقیقه بسته شد. این تقریباً همان چیزی بود که قوچ ها به سنت سنت تبدیل می شدند. جان آنها را 14-8 در ادامه بازی شکست داد.

“ما [are] پوش الکساندر، که با 23 امتیاز رهبری سنت جانز را بر عهده داشت، گفت: فقط سعی می کنیم کارهایی را که می توانیم انجام دهیم، پیدا کنیم. جلو رفتن احساس می کنم [we’re] فقط تیم خوبی خواهد بود. “